Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Επιτέλους απέκτησα mp3 και πέρασα τα πρώτα είκοσι αγαπημένα τραγούδια!!!..πάω σε μια φίλη και θα τα γράφουμε σιγά σιγά παρέα με κρασάκι..χθες περπατουσα στα σκοτεινά σοκάκια της παλιάς πόλης του νησιού και χόρευα..:)δεν υπάρχει μεγαλύτερη επένδυση από αυτή της μουσικής στη ζωή μου..να ακούς αυτά που γουστάρεις ανα πάσα στιγμή..!..έφυγε λίγο η κατάθλιψη ήρθε ο ήλιος..χθες όταν σχόλασα και πήγα στο αυτοκίνητο βρήκα ένα σημείωμα από κάποιον ο οποίος θα με περιμένει την Κυριακή το πρωί και από ότι λέει ενδιαφέρεται πραγματικά για μένα..χαχα..το κακό ότι Κυριακή πρωί συνήθως κοιμάμαι μέχρι το μεσημέρι..μου πέρασαν πολλά από το μυαλό αλλά δεν έχω ιδέα ποιός μπορεί να είναι..είπα ότι αν ξυπνήσω θα πάω..έγραφε να μη φοβάμαι για κανένα λόγο..θα δείξει..ο αγαπημένος που είχα τελευταία με ξέκοψε από τη ζωή του και μου ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει μέλλον μεταξύ μας..βέβαια δε ζει εδώ αλλά νομίζω όταν υπάρχει διάθεση πολλά μπορεί να συμβούν..οπότε προχωράμε..η μοναξιά του εαυτού μου είναι που φοβάμαι πιο πολύ..γι αυτό προσπαθώ να με εκπαιδεύσω στη μοναχικότητα..ήμουν ανέκαθεν συντροφική..γι αυτό λέω ότι η ατέλεια του σύμπαντος είναι η δυαδικότητα του...υπερτερεί κατά ένα σωματίδιο..αυτή τη μοναδικότητα νομίζω ψάχνουμε όλοι μέσα μας..όπως έχει πει κάποιος αυτοί που κρίνονται συγκρίνονται..δε συγκρίνονται οι μοναδικοί..το μόνιμο μου άγχος είναι ότι όταν είμαι αυθόρμητη νιώθω ότι ξευτελίζομαι και κρίνομαι..νιώθω λίγη..και πραγματικά αυτή η υψηλή προσδοκία που έχω για τον εαυτό μου έρχεται σε μεγάλη αντίθεση με την τεμπελιά μου και τις ανασφάλειες μου..δεν είμαι επιθετική..γυρίζουμε στα αρχέγονα ένστικτά μας..κηνυγοί και τροφοσυλλέκτες..πόσοι άραγε έχουν δει το δολοφόνο μέσα τους?..νομίζω όλοι έχουμε από έναν..είχα ένα βιβλίο που χάθηκε..λεγόταν φόνος και σχιζοφρένεια..δε νομίζω ότι θέλω να το ξαναγγίξω..όλα είναι πολύ σχετικά..έχω δει το φονιά που έχω..ήταν πραγματικά αυτό που λέμε ψυχανώμαλος..ένα άγριο επικίνδυνο ζώο..αλλά ήμουν αμυντική..δεν επιτέθηκα οπότε και δε σκότωσα..εκείνο το βράδυ αρκούσε μια μόνο κίνηση..είχα το σουγιά δίπλα μου..μέχρι πού φτάνει η αντίληψη?..μέχρι που φτάνει η καταπίεση?..η φαντασία και η ελευθερία?..ανάλογα με τα όρια του εγωισμού πιστεύω..γι αυτό σύμφωνα με έναν κολλητό ο εγωισμός είναι αυτός που προκαλεί το φόβο..γι αυτό όσο πιο δύσκολα αγαπάμε τόσο πιο εγωιστές είμαστε..η ωρίμανση έρχεται όταν καταλαγιάσει αυτό..χθες στενοχώρησα ένα φίλο μου..μπορεί και όχι..απλά δεν τον ξέρω πολύ καλά ακόμα..τώρα τον γνωρίζω σιγά σιγά..αυτός ο χρόνος οφείλει να είναι δημιουργικός για μένα..αποφάσισα καταρχήν να εκφράζω περισσότερο το σώμα μου και να το ακούω..να το νιώθω και όσο δε βυθίζομαι στο άγχος και τη δυστυχία της μοναξιάς να το προσέχω..δεν υπάρχει κάποια γυμναστική εδώ στο νησί που να με εκφράζει οπότε είπα να χορεύω μόνη μου και να κάνω διατάσεις..θα μπορούσα να συνεχίσω το μπαλέτο αλλά δεν πολυγυμνάζει την κοιλιά..πρέπει να το κάνεις έξτρα ή να πειθαρχήσεις απόλυτα..θα μπορούσα να κάνω ιδιαίτερα αλλά είναι ακριβά και είναι αργά για να γίνω χορεύτρια..αν υπήρχε σχολή χοροθεάτρου στο νησί θα πήγαινα..τί είναι η τέχνη χωρίς την έκθεση?..πρέπει να εκτίθεσαι..προσωπικά ντρέπομαι..γι αυτό δίνω δύσκολα το blog και γι αυτό αν χορέψω μπροστά σε κόσμο θα πρέπει να είμαι κομμάτια..οπότε παίζω θέατρο και χορεύω μόνη μου..το σύνδρομο της ντίβας το περνάνε πιστεύω οι περισσότερες κοπέλες..ίσως αν μεγάλωνα Νέα Υόρκη να ήταν διαφορετικά τα πράγματα..και το κακό έχω απομονωθεί..δεν εκφράζω τον εαυτό μου όπως κάποτε..αν πω στον εαυτό μου..''κορίτσι μου ποιά είναι η αυτοπεποίθηση που θα σε ωθήσει!?''..τότε έτσι όπως έχω καταλήξει το μυαλό μου είναι αυτό της μάγισσας και του άγγελου του θανάτου..αλλά ας μην ξεχνιόμαστε υπάρχει πάντα και το solian..βίωσα ότι είμαι ο δυναμίτης της γης..ότι αν πεθάνω θα ανατιναχτεί η γη..ψύχωση όχι μαλακίες!!..χα..οπότε μικρούλα μου συνήθησε το γεγονός ότι απλά είσαι ονειροπόλα:)Καλημέρα και πολλά φιλιά:)..."είμαι ένα ξωτικό..εεο!..εεοοο!..ήρθα στη ζωή να ξεχάσω the fairy I could be":)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου