Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Χθες είδα το green beautiful στο youtube..έμεινα λίγο άναυδη από τις πιθανότητες που μπορεί να παίζουν..δεν τη βρήκα παράλογη την ταινία ούτε ότι μπορεί να ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας..απλά διαπίστωσα ότι γεννήθηκα σε λάθος εποχή..θα ήθελα πολύ να άνοιγαν σε τέτοιο βαθμό οι δυνατότητες του εγκεφάλου μου..αν κι έχω την αίσθηση ότι θα αντιδράσει η γη πριν τους ανθρώπους..αλλά βέβαια αν παίζει το haarp ούτε και αυτήν θα εμπιστευόμαστε σε λίγο..απορώ αυτή η ελίτ της εξουσίας ποιά μπορεί να είναι..σίγουρα περιλαμβάνει και επιστήμονες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι και οι ίδιοι υποχείρια κάποιων..σε μια ψυχωσούλα μου βγήκε ότι πρόκειται για ένα εργαστήριο από τρεις επιστήμονες μάγους..ότι ο έλεγχος είναι πλέον και ενεργειακός..θα μου πεις τί κάθεσαι και λες αλλά τουλάχιστον εγώ αυτό βίωσα..μια ξένη δυναμη δεν αφήνει την αντίλληψη μου να λειτουργήσει..τώρα γιατί έπρεπε να επικοινωνήσω με τη γη και τα αστέρια δεν ξέρω..όπως και το γιατί σε μια ψύχωση όλα γυρίζουν γύρω από σένα..αυτό πραγματικά μου είναι δύσκολο να το ερμηνεύσω..αλλά αν πούμε ότι η ψύχωση είναι αυτό που μας λείπει..το γειώσουμε λίγο..τότε ναι..συμβαίνουν σε φάσεις ανασφάλειας..και ο οργανισμός αντιδράει και σε θέτει επίκεντρο του δικού σου προσωπικού σύμπαντος..χάνεις τον έλεγχο και χρειάζεσαι αγωγή..αλλά παίζουν και οι συχνότητες της υπερευαισθησίας που λαμβάνουμε κι εκπέμπουμε..κι εκεί έρχεται το green beautiful που σύμφωνα με τις εμπειρίες μου δείχνει προφητικό..δεν έχω ιδέα..σίγουρα πολλά πράγματα δεν είναι τόσο χαζά ή ρομαντικά όσο μπορεί να δείχνουν..και σαφώς η λύση δεν είναι στυγνός ρεαλισμός..βέβαια ο καθένας διαμορφώνει τη δική του αλήθεια και πραγματικότητα..και λίγη τρέλλα δεν βλάπτει..αλλά δε μου βγαίνει από το μυαλό ότι η μαγεία στη ζωή είναι καλά κρυμμένη και εμφανίζεται σε φάσεις διαύγειας ή παράνοιας..ένα και το αυτό..απλά στο δεύτερο παίζει φόβος..όχι ότι τα έχω λύσει τα θέματα μου αλλά ως οθολογίστρια προσπάθησα να ερμηνέψω λογικά τις εμπειρίες μου..και καταλήγω ότι η υγρασία έχει συνείδηση..και τα τέσσερα δηλαδή στοιχεία και υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά σε κατάσταση υπερευαισθησίας ίσως και αγάπης..είναι τόσα πολλά που από ένα σημείο και μετά τα θεωρώ παρανοϊκά..σίγουρα το να κρύβεσαι από τον εαυτό σου δεν είναι και ότι πιο έξυπνο αλλά είμαστε ένα σύνολο πραγμάτων και η αλήθεια σίγουρα δεν κρύβεται πίσω από ένα μόνο πράγμα..ξεκινάει και καταλήγει εκεί..αλλά είναι άπειρες..γι αυτό ξαναλέω κατέληξα στην υπερευαισθησία ως θεϊκή έννοια και όχι ως ιδιοσυγκρασία..μπορεί να είναι και χαζά αυτά που λέω και η αλήθεια τις πιο πολλές φορές προσπαθώ να τα ξεχάσω αλλά τουλάχιστον έτσι το κεφάλι μου είναι ήσυχο..και σίγουρα η αξιοπρέπεια μου δε μου επιτρέπει να γυρνάω σαν την τρελλή και να φωνάζω στους δρόμους ότι αποφάσισα για τους νεκρούς..είμαι ένας άγγελος..μια μάγισσα..ότι μιλάω με τα δέντρα και τις πέτρες..με βοηθάνε τα ζώα.. και ότι άλλο χωράει ο νους..ευτυχώς υπάρχει συναίσθηση..τη λύση ίσως δεν τη βρώ ποτέ..γι αυτό γράφω ημερολόγιο..είναι το μόνο πράγμα στη ζωή μου που δε βαριέμαι να κάνω..κατα τα άλλα οι δυνατότητες πολλές αλλά αφοσίωση καμιά..αυτό πρέπει να δεχτούμε όλοι μας..ότι κατά βάθος δεν είμαστε τέλειοι..όσο και αν το ποθούμε διακαώς..φιλιά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου