Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!κυρίες και κύριοι εδω θα βρειτε όλα τα καλά του κόσμου!!Σολομό με γλυκόξινη σάλτσα, χοιρινό με κρέμα και μανιτάρια και φιλετάκι μόσχου καρυκευμένο με εκλεκτά μπαχαρικά!!..άνοιξε η όρεξη έκλεισαν τα στομάχια..και ποιά είναι η λύση!?..κοινωνική αυτονομία..ή εστω στους δήμους..να αποκεντρωθεί η εξουσία γιατί έτσι ελεγχεται καλύτερα από το λαό..κατα τα άλλα..όλα καλά..μνήμη ψυχής είπα και έσβησα σε παροξυρσμό απόγνωσης..σήμερα είδα τον ήλιο για λίγο..τώρα πάλι σύννεφα σκέπασαν τις νεράιδες ηλιαχτίδες του..είμαστε η πρώτη ψύχωση που λαμβάνουμε με το που σκάσουμε στον κόσμο..ακούς μικρό μου αγγελούδι?..άντε μετά να δεχτείς το συνηθισμενο σου εγώ..μεγαλώσαμε καλοβολεμένοι και κακομαθημένοι..η γενιά του 80..τριανταρήσαμε και επιστρέψαμε στα πατρικά..χρόνια μας πολλά:)..το τέλος ήρθε κι έφυγε..ΚΑΛΑ ΝΕΑ!..δε θα πεθάνει η ανθρωπότητα ακόμη..η γη θέλει να χορεύει στους παλμούς του σύμπαντος..μου το είπε ένα απογευμα στο σπίτι..από εκεί και πέρα σε μια κατάσταση απορίας ή αγνοιας ρώτησα τον Αλέξανδρο τί είναι οι ενοχές..ο Αλέξανδρος είναι ο παλιός μου διπλανός στο λύκειο..γεια σου Αλέξανδρε:)..μου είπε κάτι που με κόλλησε..ότι είναι όταν βγάζεις λάθος συμπεράσματα..όταν νομίζεις ότι έχεις κάνει λάθος..οι τύψεις όταν έχεις κάνει το λάθος..δίκιο έχει!..τί μας οδηγεί να βγάζουμε λάθος συμπεράσματα?όταν δεν έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας..ή οταν απορρίπτουμε τη φύση μας..προσωπικά για να αποκτήσω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου έπρεπε να δω τί είναι ο θεός μέσα μου..γινόμαστε ότι φοβόμαστε..και έφηβη με άγνοια φοβόμουν αυτήν την έννοια..την έννοια ή έστω ύπαρξη για κάποιους του Θεού..γι αυτό κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η απόλυτη υπερευαισθησία είναι και θεϊκή..γιατί με αυτήν λαμβάνεις όλην την ενέργεια της υπαρξης..απλά εγώ έχασα τον έλεγχο και έπρεπε να μπω σε νοσοκομείο..ευτυχώς δηλαδή το συζήτησα με ένα γνωστό μου που εκτιμώ ιδιαίτερα και μου είπε ακριβώς αυτό και πολύ αυθόρμητα..απλά έχασες τον έλεγχο..αν πάρεις όλες τις φιλοσοφίες και τις θρησκείες καταλήγουν σε αυτό ακριβώς το συμπέρασμα..μία είναι η ενέργεια που ενυπάρχει παντού και αυτή είναι η υπερευαισθησία..αυτό το λέω εγώ αλλά τέλος πάντων..χαχα..πάντως δε μου ξεκολλάει από τη συνείδηση..και είναι μία αίσθηση ενέργειας..μπορεί και η ηλιαχτίδα..όταν αντιληφθούμε ότι είμαστε μαριονέτες ενεργειών τοτε θα δούμε τελείως διαφορετικά τα πράγματα..όταν υπάρξει αντίλληψη των ενεργειών με υπερευαισθησία τότε έχεις ανοίξει κάτι θεϊκό μεσα σου..όπως επίσης ένα ντοκυμαντερ για την τέταρτη διάσταση μου έλυσε πολλές απορίες..η δεύτερη διάσταση είναι οι σκιές..και σε αυτές υπάρχει ζωή αν και είναι περισσότερο εμπειρία αυτό για μένα παρά ολοκληρωμένη γνώση..κλείνοντας θα ήθελα να παραθέσω κάποια αποσπάσματα από ένα κορυφαίο πρόσωπο το οποίο ευχαριστώ θερμά..."σας ευχαριστώ που ασχολείστε, είναι βέβαια σημάντικό να μην ξεχνάμε ότι η δεσποινίς μας είναι λίγο υποκειμενική και της είναι αδύνατο να κάνει σκέψεις αντικειμενικές.."...γεια σας:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου