Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Χρόνια πολλά ένυδρα και ιαματικά..ξυπνήσαμε μέσα μας τη χοληστερίνη..αυγά παντού στα κρέατα των ηλίθιων μυαλών μας..λυπάμαι είμαι λίγο αλανιάρα στο ποτό..χωρίς αλκοολισμό..σκτατούλες...δεν παίζει εμπνευση σήμερα..πάνω που είχα ηρεμήσει και βύζαινα συναίσθημα με παρέσυρε ξανά μανά η μαλακία..33 και τρελλή..33 και φόβοι στην κενή καρδιά μας...πρωτοχρονιάς γενέθλεια..δεν έχουμε μέλλον!..έτσι άκουσα..και πείσμωσα..φεγγαράκι μου μπορείς να μου βρεις το ιδανικό μου?..33 και καμία σταθερά παρά μονάχα κριτική ρακί..ευτυχώς και οι φίλοι..πόσοι δηλαδή!..μετρημένοι στα εξαδάχτυλά μας νυχτικά..και μοναξιά ξανά..θυμήθηκα το σεξ ξέχασα τον οργασμό..όπως τα κουλτουριάρικα βρακιά μας..παχύ μουνί και μούσκεμα..μούσκεμα?!..σκατά στα άρρωστα μαλλιά μου..η ώρα πήγε αργά για ερωτισμό..μπορώ να σε ξαναδώ?!..ως πότε υστερία στο συναίσθημα?..η ολοκλήρωση δε θα ρθει με τα μούτρα..και φόβος για το άγριο εγώ μου..πόσο άγριο μπορεί να είναι ένα σπουργίτι?..όλο σημάδια αλλά ποτέ ανάταση καθολική..θέλω σε δω να τρέχεις σε μαραθώνα..ναι..το τέρμα εγώ με ανοιχτά μπούτια κλειδαμπαρωμένα..και όταν νομίζεις ότι θα μου χεις φάει την ψυχή..ΑΝΑΤΕΛΛΩ!!..θα έρθει ο Αγγελάκας στο νησί..επιτέλους να λικνίσω το κορμί μου..θέλω να χορεύω στους ρυθμούς ενός αλλιώτικου σκοπού..η μουσική μου είναι sanctuary..το ανακάλυψα κι αυτό..έτσι..να γδύνεσαι και να είσαι αδιάφορη καθώς κουνάς το όμορφο σωματάκι σου..rock..ε ναι λοιπόν είμαι θεός!..αλλά κόπηκα στα θαύματα..ένα πάλεψα αλλά τσαρλατάνησα..;)..πόσες πιθανότητες στέλνετε στο σύμπαν?..ΘΕΛΩ ΤΟ ΓΑΤΟ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου