Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

I welcome you my greatest fear..I know now your name..I can tell it up loud and scream it to humanity..you are not death..you are the Lord of happiness..I was searching for you long time..I welcome you my greatest fear..I know that you will make me sing when it is the time to meet..musicians I will serve with smile..dancing careless in a warm and cosy dive..I welcome you my deepest fear..when my moments will become your endless escape with beers..
Κάπως έτσι έχω φανταστεί το θάνατό μου..τον έχω ονειρευτεί για να πω την αλήθεια..είναι μερικές φορές που τα όνειρα δείχνουν τόσο αληθινά που φαντάζουν με οράματα..ο καθείς με τις φιλοδοξίες του..περνάω την περίοδο ''καθαρό κεφάλι'' κι απλά εύχομαι να μπορώ να διαπιστώνω τη μαγεία χωρίς παρεμβολές..τουλάχιστον βρήκα με τί θέλω να καταπιαστώ..αλλά η αλήθεια θέλω να αποφύγω την ανία της ανεργίας όσο γίνεται πιο ευχάριστα και δημιουργικά..τώρα το αποτέλεσμα είναι στην κρίση του καθενός..μείωσα και τη δόση του φαρμακου και περιμένω..τα ψυχωτικά πάντως δείχνουν να ανήκουν σε ένα μακρινό παρελθόν..από τη στιγμή που αποφάσισα να προσπαθήσω να γράφω τραγούδια έπαψε να γυρίζει και το σύμπαν γύρω από μένα..αποδέχτηκα τη φύση μου και τώρα ψυχραιμία..δεν περιμένω τίποτα και δε μου λείπει τίποτα..μου λείπουν δηλαδή πολλά αλλά αν αρχίσω να τα σκέφτομαι με βλέπω πάλι προς Σωτηρία μεριά..ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ..Η ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου