Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Welcome to my dreams..I m waisting my time by killing you..need to smile by dancing to sex that will appear on a fool moon night..I m riding my horse carrying a sword..I m not alone..I ll come back from my nightmare's hell to wake up you all..I m the lord of paranoid cats in a full moon's death..wake up my love I ll kill you to sensual touch..out of the mood of being good..the fairy of trees will hide inside your shadows, when you will be fighting with fears..talk to them as they act on a illusion's wall..as light makes attacks..angels and shadows I see, dont believe I m unable to set them free..fear of hapiness..death comes out on the scene..
Ας γίνουμε λιγότερο μακάβριοι..καλημέρα!..τα πράγματα τείνουν να γίνουν τραγικά..δεν τολμάω να παρακολουθήσω τις ειδήσεις..αγχώνομαι και τρέμω στην ιδέα μιας ανέχειας, η οποία τελικά δεν ξέρω πόσο τραγική ή απελευθερωτική μπορεί να γίνει..όχι τιποτα άλλο αλλά επέρχεται η βία μέσα σε όλην αυτήν την ιστορία .και μέσα σε αυτά ρισκάρω και μειώνω τη δόση μου μόνη μου..και δεν προσέχω καθόλου..την αλήθεια πραγματικά δεν την ξέρω καθόλου..δεν ξέρω αν έχουμε να κάνουμε απλά με την κατάρρευση του καπιταλισμού ή κάτι περισσότερο συνωμοσιολογικό..το μόνο σίγουρο θα ζούμε πλέον με λιγότερες ανέσεις..περνάτε καλά?πώς την παλεύετε τη μοναξιά?παλεύεται ώντας νηφάλιοι?..τελευταία έχω παραμελήσει εντελώς το σώμα μου..(ενώ όλα τα δάχτυλα του δεξιού μου χεριού είναι ζεστά το τέταρτο είναι κρύο!..παράξενο)..η θέληση μου έρχεται σε αντίθεση με τα πρέπει μου..αλλά δε θέλω να παχύνω κι άλλο..ειδικά τώρα που μείωσα το χάπι και δεν έχω ιδέα αν θα πάει καλά πρέπει να δω αυτό..αλλά βέβαια η λαιμαργία έχει πάει σύννεφο..άσε και το αλκοόλ!..αλλά όπως είπε και ο Θεοδοσάκος χθες όταν δε λειτουργεί μια κατάσταση δοκίμασε μια άλλη..!μέχρι να γίνει συνήθεια..θα εξαφανιστεί ο προγραμματισμός και θα γίνουμε αυθόρμητοι..ουφ δεν ξέρω τί λεω..καλό μεσημέρι:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου