Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Τί ψύχωση βαράνε άραγε οι εκάστοτε εξουσιαστές!?..το σύνδρομο της κατάκτησης είναι ένστικτο ή ψύχωση!?..ΕΓΩ!..ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ!...μάλλον για υπέρμετρος εγωισμός μου ακούγεται..αλλά είναι θέμα επιβίωσης ή έπαρσης!?..δηλαδή οι πρωτόγονοι κυνηγοί όταν σκότωναν το θήραμα τους ήταν κάτι αξιοσέβαστο και τιμητικό!?..άραγε ο αρχηγός της φυλής που έκανε τον πρώτο πόλεμο της ιστορίας ήταν για τροφή ή για το αξίωμα!?..και γιατί υπήρχαν αξιώματα!?..πόσο σοφοι ήταν οι σαμάνοι!?..πόσο ξεχωριστοί!?..με τί επικοινωνούσαν!?..βασικά τί πολιτική έκαναν?!..πόσο αγνοί ήταν!?..πόσο άγριοι!?..έγινε ποτέ κατάχρηση εξουσίας από σαμάνο!?..research..όπως μου λέει και ο φίλος μου ο Charlie..όσο υπάρχει εξουσία υπάρχει και ατέλεια..αυτό πιστεύω..μπλοκάρεται η ενέργεια μας..ίσως να το πούμε στη Μέρκελ αυτό..ότι η εξουσία βλάπτει σοβαρά την ενέργεια και μπλοκάρει την ελευθερία έκφρασης του σώματος, της ψυχής, της καρδιάς..ίσως από αυτό να προέρχονται τα τικ..έχει άραγε τικ η Μέρκελ!?..είχε άραγε οργασμό ποτέ αυτή η γυναίκα!?..τρώνε τρώνε τρώνε και τί φάγανε!..και οι δικοί μας δηλαδή..τους ταϊζανε μέχρι να θρέψουν ώστε να τους φάμε αφράτους..μαμ..οι πολιτικοί τί μπαχαρικό χρειάζονται!?..σκέψου πόσο θα βρωμάνε τα σκατά του Πάγκαλου και του Βενιζέλου με τόσο πάχος!..σκέψου να μην έχουν πάει τουαλέτα για τρείς μέρες και να κλάσουν!?..ούτε την παραμικρή ιδέα δε θέλω να έχω..τέλος πάντων..σχολάω;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου