Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Επισήμως άνεργη πλέον με τον τραπεζικό λογαριασμό στο κόκκινο..το μέλλον αβέβαιο και άγνωστο..τα πράγματα δύσκολα και ρευστά..οπότε στο μόνο που προσπαθώ να επικεντρωθώ είναι η προσωπική μου ζωή..βασικά ο εαυτός μου..αν καταφέρω να αλλάξω ποτέ κάτι να είναι εγώ προς το καλυτέρο..ώστε η ενέργεια μου να επηρεάσει και τους ανθρώπους γύρω μου..όσο είναι αυτό εφικτό..και σιγά σιγά να ομορφαίνουμε σα μονάδα μέχρι να αλλάξει κάτι..από τη φύση μου δεν μπορώ να ανήκω σε μια ομάδα, ούτε να ακολουθώ κάποιον, ο οποίος έστω μπορεί να έχει κάνει μια αρχή..πιστεύω στην ατόμικότητα και την αρχή της ελευθερίας που εκφράζει τον καθένα ξεχωριστά..όσο πιο όμορφες ψυχές είμαστε και ακομπλεξάριστες τόσο πιο πολύ μπορούμε να ενωθούμε και να αλλάξουμε κατάστασεις καταπιεστικές χωρίς να χρειάζεται να προεδρεύει κάποιος..αλληλεγγύη και συνεννόηση χρειάζεται..αυτή τη λύση έχω μόνο..βέβαια και ένα μποϊκοτάζ δεν είναι άσχημη ιδέα..έχουν αγγίξει όλα τα στρώματα..έχω ωστόσο εμπιστοσύνη στο λαϊκό ένστικτο..οι επαναστάσεις γεννιούνται κατά τη γνώμη μου όταν ενώνεται σιγά σιγά ο παλμός της οργής και της αγανάκτησης..μέχρι η αντίδραση να γίνει αυθόρμητη και καθολική..είμαι σίγουρη ότι θα έρθει η αναγέννηση κάποια στιγμή..πάντα υπάρχουν πτώσεις και μεταπτώσεις..είμαι αισιόδοξη γιατί αν χάσουμε κι αυτό τότε θα τους έχουμε αφήσει να κερδίσουν το παιχνίδι..σίγουρα είμαι περισσότερο ρομαντική για τη δεδομένη κατάσταση, αλλά δε θα επιτρέψω σε κανένα να χαλάσει την ηρεμία της καθημερινότητας μου..σίγουρα μιλάω εκ του ασφαλούς..σίγουρα αν δεν είχα γυρίσει στο πατρικό τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα για μένα..έχω μια στέγη κι ένα πιάτο φαϊ..για άλλους είναι κι αυτά πολυτέλεια..εκεί πραγματικά το βουλώνω και δε λέω τίποτα..εκεί ναι..οργίζομαι και επιζητώ μια σύγκρουση βίαιη και δραστική..γι αυτό μερικές φορές είμαι υπέρ της τρομοκρατίας  που στοχεύει την εξουσία και όχι πολίτες..εκεί το χαίρομαι και συμφωνώ άσχετα αν είμαι ανίκανη να συμμετάσχω..όπως και το κίνημα των anonymus με χαροποιεί ιδιαίτερα..απλά δεν έχω τη γνώση..ο πόλεμος ενάντια σε μια οποιαδήποτε μορφή καταπίεσης ή εξουσίας ξεκινάει όταν έχεις πάψει να τη σέβεσαι, έχεις αρχίσει να αδιαφορείς για το μέγεθος της και την αντιμετωπίζεις με το βλέμμα ίσια στα μάτια..πλέον δε θα έχουμε τίποτα να χάσουμε..ο καθένας να πολεμάει με τα εφόδια και τη γνώση που έχει..όπως και τη δύναμη..θα πρέπει κάθε φορά που γυρίζουν το κεφάλι να έχουν και κάτι να αντιμετωπίσουν..να μην ηρεμούν ποτέ..αλλά το βασικότερο πιστεύω είναι να είμαστε ενωμένοι χωρίς να αφήνουμε ανθρώπους απ έξω επειδή δε συμφωνούμε σε επιφανειακά θέματα..όλοι είναι ελεύθεροι προσωπικής επιλογής..αλλά ο στόχος να είναι κοινός..ακόμα και το κυριλέ κοριτσάκι όταν δε θα μπορεί να πάει κομμωτήριο να καταλάβει ότι έχει σύμμαχο στην οργή της..διαφορετικά δε θα γίνει τίποτα..αλληλεγγύη και συνεννόηση..φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου