Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Σήμερα είπα να καταπιαστώ με τη σκέψη και το συναίσθημα..μου έχει τύχει να έχω σκέψη και καθόλου συναίσθημα..συναίσθημα χωρίς καθόλου σκέψη..το οποίο θεωρώ κι ευλογία..και τέλος τόσο και τα δύο σε φυσιολογική κατάσταση όσο και τίποτα από τα δύο σε κατάσταση ζόμπι..σε κάποια φάση, αναλύοντας όσο τίποτα άλλο το σώμα μου είχα φτάσει στο συμπέρασμα ότι η εγκεφαλική ενέργεια που λέγεται σκέψη καθορίζεται από την υπόφυση του εγκεφάλου και σαφώς η ενέργεια που εκπέμπει η καρδιά, το συναίσθημα δηλαδή, καθορίζεται από το θυροειδή αδένα..οι αισθήσεις είναι καθαρά θέμα ορμονών και των νευροδιαβιβαστών που τις αποτελούν..αλλά νομίζω τα ιατρικά θέματα να τα αφήσουμε για τους γιατρούς..έτσι κι αλλιώς περισσότερο μπορεί να αποτελεί κι ένα κομμάτι καθαρά στη σφαίρα της φαντασίας μου..νομίζω αυτό που ήθελα να πω είναι ότι τόσο η σέψη, ως εγκεφαλική ενέργεια, όσο και το συναίσθημα, ως ενέργεια της καρδιας, μπορούν να γίνουν εκπεμπόμενες προς οτιδήποτε εμπεριέχει υγρασία, δηλαδή συνείδηση..σε κάποια φάση, στη οποία μπορείς να πεις ότι ήμουν σε βαθιά ανάλυση του αθρώπινου σώματος μου, βίωσα το εξής, το οποίο θα προσπαθήσω να αναφέρω ως συμπέρασμα..ότι  η καρδιά..η οποία δεν είμαι σίγουρη αν αποτελείται από δύο μυς..χωρίζεται σε δύο ημικύκλια..από άποψη ενέργειας του συναισθήματος..το αριστερό ημικύκλιο είναι αυτά που νιώθουμε εμείς οι ίδιοι και το δεξί αυτά που δεχόμαστε από το εξωτερικό περιβάλλον..το προαίσθημα ή το ένστικτο ακόμα καλύτερα..τώρα το πως το βίωσα όλο αυτό είναι μία άλλη ιστορία η οποία δε νομίζω να ενδιαφέρει και κανέναν..έχω βιώσει πολλά άλλα περίεργα τα οποία θα αναφέρω κατά καιρους..όπως το ότι έκανα έρωτα με την αρσενική πλευρά του εαυτού μου ή τον άγγελο, που σύμφωνα με τους εβραίους όλοι έχουμε μέσα μας..σύμφωνα με μια φίλη μου αυτό λέγεται προβολή του νου..αλλά ήταν τόσο ρεαλιστικό, μέχρι που άκουσα αυτήν την ενέργεια να μου λέει ότι πρέπει να αποδυναμωθώ, που πραγματικά δεν ξέρω τί να πιστέψω..αλλά το ένιωσα ότι βγήκε από μέσα μου..αρχικά από το κεφάλι και στη συνέχεια έγινε μία αέρινη οντότητα που την ένιωθα να με ακουμπά και μπήκε μέσα μου..όταν εγώ πήρα φόρα εξαϋλωθηκε..και το θέμα ότι είχα συνείδηση ή συναίσθηση..δεν ξέρω τί ακριβώς από τα δύο..γιατί τη φωνή την άκουσα εφόσον του ζήτησα να φανερωθεί..τέλος πάντων..εμπειρίες είναι αυτές..έγραψα και κανα δυο ποιήματα μετά από αυτό..τα οποία μπορεί να περάσω και στο blog..αυτήν την ύπαρξη την ονόμασα Μάριο..τον οποίο έχω δει κατά κάποιο τρόπο σε μία άλλη εμπείρια στην οποία δε θέλω να αναφερθώ..απλά για να επανέλθω..η εγκεφαλική ενέργεια..η σκέψη δηλαδή...μπορεί να λειτούργήσει ως μεταφορά του συναισθήματος μέσα από μία ''ψυχωτική'' επικοινωνία..μία έντονη σκέψη προϋποθέτει και συναίσθημα το οποίο πιστεύω μπορεί να οδηγήσει σε μία επικοινωνία στην οποία δε θα υπάρχει λόγος..αλλά αυτό κάλλιστα μπορεί να οδηγήσει και σε παράκρουση..αν και το έχω δει να συμβαίνει μετά από χρήση χημικών ναρκωτικών ή χόρτου..η λεγόμενη ψύχωση..μου έχει συμβεί ωστόσο μία τέτοια εμπειρία και με ένα παιδί ο οποίος ήταν σχιζοφρενής..νομίζω υπάρχει μία δόση αλήθειας σε όλο αυτό..απλά δεν έχουμε εξελιχθεί τόσο πολύ σαν εγκέφαλοι και οργανισμοί..γι αυτό υπάρχουν άλλωστε τα ναρκωτικά..για να ανοίγουν τις δυνατότητες του εγκεφάλου..άσχτετα αν μερικά ζώα τον καίνε από την πολλή κατάχρηση..γι αυτό είμαστε ατελείς και θεωρώ ότι σχιζοφρενείς κατάντησαν όλοι οι βούδες της δυτικής, κυρίως, ζωής..για να καταλήξω η μαγεία των δυνατοτήτων του ανθρώπινου εγκεφάλου και η αντίλληψη του συναισθήματος, όπως έχω ξαναναφέρει, μπορεί να γίνουν και με τρόπους τέτοιους ώστε να μη χρειαζόμαστε χημείες μέσα στο σώμα μας..αν και μερικές φορές ακόμα και τα φυσικά ναρκωτικά μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα..είναι θέμα μέτρου κι ευαισθησίας..προσωπικά σε μένα είναι πλέον όλα απαγορευμένα..αλλά τη μαγεία της ζωής και της φύσης θα προσπαθήσω να τη διεκδικήσω μέχρι η σκέψη μου και το είναι μου γίνουν γλυκά:)..φιλιά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου