Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

I want to be free without fearing of what I m going to be..being exhausted of whom I m going to believe..is it me or the time I m going to kill?..dangerous for myself if only I could realize my death..I said hallo to the moon smiling for my previous youth..baby I don’t know what I want..I want to say you are the one..I think I rush too much..I know you don’t love me the way I want..you never told me how special I am..maybe it is better to relax without fearing so much..I think I will laugh 

 
Σήμερα ψυχορραγώ λίγο..διαπιστώνω ότι σε αυτό το νησί δε χωράνε ανασφάλειες.. αισθάνομαι πραγματικά τις ρίζες μου και τα βιώματά μου σε αυτόν τον τόπο, ο οποίος με έχει καλωσορίσει..μόνη μου πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό..αλλά και όλη αυτή η αντίληψη με τρομάζει..δεν υπάρχουν τρελοί..υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διαχειριστούν τους φόβους τους..και ένας από αυτούς είμαι κι εγώ..γκρινιάζω ενώ έχω όλα τα καλά, αλλά το να βιώνεις ξανά ότι είσαι εσύ ένα με  τη γη είναι too much..ναι ίσως τελικά το να σπάσω το κέλυφος και να φτάσω σε μένα απαιτεί μια διεργασία και μια εκτόνωση..ναι ξέρω ότι μπορώ να γίνω μάγισσα..το θέμα τελικά τί θέλω και τί εύχομαι..θέλω να βρω τον εαυτό μου και να μην τρομάζω..θέλω να είμαι ήρεμη και να ξέρω να κάνω υπομονή..θα θελα ωστόσο να είμαι και φυσιολογική..αλλά μετά δε θα υπήρχε όλο αυτό το τριπάρισμα το οποίο κατά κάποιον τρόπο με γοητεύει..πρέπει να βάλω καλά στο μυαλό μου ότι η διάθεση μου ανεβοκατεβαίνει..το μέτρο πίστευα ότι θα μου έρθει από έξω αλλά μάλλον είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να φτάσω η ίδια..το να αντιλαμβάνεσαι δε σε κάνει μοναδικό..στη Ρόδο αισθανόμουν κυρίως μόνη μου..εδώ νιώθω να με βρίσκω πάλι..αλλά δεν ξέρω αν έχω πάει στα σκατά ή αν έχω βρει ένα πρωτόγνωρο μέλι..ο χρόνος θα δείξει..μόνο που δεν έχω υπομονή..βιάζομαι να τα ζήσω όλα αμέσως ενώ δε ζω και απολαμβάνω τη στιγμή..μόνη μου τα προκαλώ και το ξέρω..κι επειδή δεν ξέρω τελικά τί ακριβώς θέλω και ίσως σε τί πιστεύω..φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου