Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012


Μόλις έμαθα κάποια δυσάρεστα νέα..δεν είχα προσωπική σχέση αλλά νομίζω απορροφήθηκα  λίγο  από την ομορφιά τριγύρω και ζω απομονωμένα..μάλιστα πρόσφατα έμαθα ότι ο οικισμός που φιλοξενούμαι είναι ένα από τα μεγαλύτερα ενεργειακά κέντρα στον κόσμο!..δυναμώνω και με τρομάζει αυτό το αγρίμι που διαπιστώνω..δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να διαχειριστώ όλη αυτήν τη δύναμη..πρέπει να προσέξω..είναι που με είδα και βασίλισσα βαμπίρ όσο και μια ουδέτερη ύπαρξη..έρχεται συγχρόνως το παρελθόν και τρομοκρατούμαι..και αν δεν τα καταφέρω!?..τελικά ο μεγαλύτερος φόβος είναι ο εαυτός μας..όπως και ο θεός που κρύβουμε μέσα μας..δεν είναι ένας..είναι πολλοί..ο αρχαιότερος είναι και ο πιο δυνατός..το πιο πιθανό να είναι άγνωστος..πρωτόγονος..η αλήθεια αυτόν θα έτρεμα να τον γνωρίσω..χαχα..μου ήρθε στο μυαλό η ταινία Ο βιολιστής στη στέγη..όπως και το Καμερούν..εκεί ζούσε η γιαγιά μου..ευρωπαία της Αφρικής..εκεί γεννήθηκε και η μητέρα μου..μετανάστες της Αφρικής..θα το ήθελα να πάω νομίζω..δεν έχω πάει ποτέ..ωστόσο μεγάλωσα και με αυτή τη νοοτροπία..το νιώθω τώρα..ίσως αν πάω να βρω ένα κομμάτι μου..
πολλοί οι δολοφόνοι ψυχών..έχω γνωρίσει μπόλικους..και υπάρχουν άπειροι..ίσως η ψυχή να είναι ο Θεός ή ο άγγελος που κρύβουμε μέσα μας..μια καλά διατηρημένη ενέργεια μέσα από αυτούς που αγαπήσαμε, μας αγάπησαν, αγαπήθηκαν με αυτούς που αγαπήσαμε, η οποία φτάνει μέχρι τους αρχαιότερους και περισσότερο πρωτόγονους προγόνους μας. Η καρδιά έτσι κι αλλιώς είναι η μισή δική μας..η άλλη μισή δε μας ανήκει..το ανθρώπινο σώμα είναι μια πολύπλοκη μηχανή και συνάμα υπέροχη όπως όλα τα πλάσματα της φύσης..άσε να μη μιλήσω για την αιθερική μας καρδιά εκεί στα δεξιά..αυτήν ωστόσο την έχω διαπιστώσει, δεν την έχω κατανοήσει τόσο..έχω βιώσει και την εμπειρία μαριονέτα..η κούκλα  ήταν μια λέξη που δε μου άρεσε ποτέ..σαφώς δεν ξέρω όλα τα μυστικά των εμπειριών μου..και σίγουρα του κόσμου..καταγράφω συμπεράσματα μεταφυσικού ρεαλισμού..υποκειμενικά πάντα..με όλο το σεβασμό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου