Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ο πόλεμος του ρέικι..ο πόλεμος μιας ψυχωτικής..μείωσα το χάπι και κάνω το σταυρό μου..ναι! γεια σας!..χεχε..είπαμε ορθολογισμός αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τη Σαμοθράκη..εύχομαι να γίνονται καταστροφές εκεί που πρέπει..στα Καβείρια νομίζω υπήρχε κι ένας σαμάνος-μάγος..
Είναι πραγματικά πολύ όμορφα εδώ..τελικά με ορίζει το φεγγάρι και όχι ο ήλιος όπως τον τόπο που γεννήθηκα..στη Ρόδο έψαχνα πάντα να δω το φεγγάρι και να  του μιλήσω..εδώ δεν το αναζητάω..νεραϊδοχτυπημένη είπα να χαμογελάσω..πράγματα για τα οποία πάλευα χρόνια, εδώ είναι αυτονόητα..βγαίνουν χωρίς καμία απολύτως ανάλυση..ναι η ζωή είναι μια οργανική ένωση..ποιά άραγε?..θα βοηθούσε πολύ στο μεταφυσικό μου ρεαλισμό..νομίζω αρκετά με την ψυχανάλυση..δεν υπάρχει πιστεύω ένα νόημα στη ζωή..ο καθένας έχει το δικό του..απλά όταν φτάσεις στην πληρότητα  δε φοβάσαι..δεν είμαι εκεί αλλά το εύχομαι..είναι απλά όμορφα..σε σημείο που σκέφτομαι να ριζώσω εδώ..το αγάπησα μέσα σε μια βόλτα στο ποτάμι αυτό το νησί..και ακόμα δεν είδα τίποτα..αν καταφέρω να αποβάλω και τις προλήψεις θα είναι υπέροχα..το μυαλό μου πάει πάντα στο κακό ή το χειρότερο..δεν ξέρω αν αυτό πηγάζει από το συντηρητισμό και τον αυταρχισμό στο σημείο που τα βίωσα μικρή..αλλά τελικά οι ενοχές φεύγουν όταν συγχωρέσουμε τον εαυτό μας..ο Πανάγος είχε δίκιο..μη δικάζεις τους δημιουργούς σου..δες τι πραγματικά φταίει..όταν έλαμψα δέχτηκα επίθεση κακίας και ζήλιας..χρόνια πριν..για χρόνια μια έναρξη στιγμής ευτυχίας την ακολουθούσε και μια κρίση πανικού..υπάρχουν διαστάσεις..οπότε υπάρχουν και θεοί, υπάρχουν και εξωγήινοι, υπάρχουν και άνθρωποι..βαμπίρ και δράκουλες..όλα τα ξωτικά και οι νεράιδες..όλα είναι ένα και το ένα είναι όλα..κι εκεί κατέληξα στην υπερευαισθησία..αλλιώς θα ήμουν ακόμα στο ψυχιατρείο..στο οποίο έβρισκα καταφύγιο γιατί πολύ απλά δεν έπαιρνα την ευθύνη της  ζωής μου..υπερπροστατευμένη και κακομαθημένη..ακόμα είμαι κι εγώ στη θεωρία..ήρθε η στιγμή να με αντιμετωπίσω και να πράξω..βλέπουμε:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου