Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

-Μ' ακούς?
Σε προειδοποίησα ότι αν χαθείς θα με χάσεις..
-Δε μου το' πες ποτέ.
-Στο λέω τώρα.
-Γεια σου λοιπόν.
-Θέλω να με αγαπούν, να με φροντίζουν να μου φέρονται καλά.
Όχι μουνόπανο..
Ρίξε ένα χορό, ζωγράφισε,φάε..
Γράψε μωρό μου για το επισόδειό μας!
-Κουράστηκα να νιώθω υποταγμένη..
-Έχεις ομορφιά.
-Μαλάκωσε..Δε μ'αγαπάς..
-Βίωσε το θάνατό μου..θα βγω από μέσα σου..
Σκύλα
-Ξενέρωσα, πόνεσα,αδιαφόρησα ξεχάστηκα..
Μήπως δε σε ευχαριστούσα?
Αχ περήφανε λουλά μου γιάτρεψέ μου την καρδιά μου
-Είσαι μόνη σου τώρα!
Καλή σκλαβιά..


Το νησί εδώ μου φέρεται καλά..εύχομαι να βρεθεί αυτό που θέλω μέσα μου..ισσοροπία και πίστη..πίστη σε μένα..με το που πάτησα εδώ αυτομάτως διορθώθηκαν κάποια πράγματα..υπάρχει γενικά ορθολογισμός ξανά..αλλά και φαντασία..την οποία δε βιώνω αλλά απολαμβάνω και χαίρομαι..ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα σε σχέση με τα άπειρα που μπορείς να κάνεις εδώ..σιγά σιγά..είχα και πρόταση να συμμετέχω σε μπαξέ:)..βλέπουμε..για πρώτη φορά δε βιάζομαι..στέκομαι στο κατώφλι της  ξύλινης πόρτας και χαζεύω χαμογελώντας την άπειρη φύση..ποτάμια, πλατάνια, ζώα..φιλιά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου