Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Οι επιλογές!!..τελικά υπάρχουν λάθη ή για όλα υπάρχει κάποιος λόγος!?μόνον ο χρόνος θα δείξει..ίσως τα λεγόμενα λάθη σε προετοιμάζουν να βιώσεις τον εαυτό σου..και κατά πόσο ουσιαστικές αποδεικνύονται οι επιλογές που κάνεις?..πώς γίνεται ένας άνθρωπος με ουσία να κάνει επιφανειακές επιλογές?..γυρνάμε άραγε πάλι στην υπομονή!?..ή μήπως για όλα η λύση είναι ότι δεν ξέρεις τί ακριβώς θέλεις.!?..δεν έχεις βρει την αφοσίωση σε κάτι!?..και πότε προηγείται ο εαυτός σου και πότε ο άλλος?..σχέσεις σχέσεις σχέσεις..ευτυχώς προς το παρόν έχω δουλειά..υπάρχει πάντοτε και η λύση να γυρίσω στο πατρικό..όχι ακριβώς λύση αλλά θα μου λύσει τα χέρια στο οικονομικό κομμάτι σίγουρα..από εκεί και πέρα συμβιβασμός..είναι δύσκολα τα πράγματα και το μόνο που κάνω είναι να τρώω το κεφαλάκι μου σε πράγματα ανούσια..να μου πεις μία σχέση είναι ανούσια!?..ναι .οταν σε κρατάει πίσω..το θέμα είναι να μπορείς να αλλάζεις μία αρνητική σκέψη σε θετική..επιφανειακή επιλογή!.. είναι μάλλον θέμα ματαιοδοξίας κι εγωισμού...δεν ξέρω η αλήθεια..προτιμώ πάντως να είμαι μόνη μου παρά με κάποιον απλά για να έχω κάποιον..και το έχω κάνει το λάθος..αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι όταν έχεις φτάσει τον εγωισμό σου σε τέτοιο επίπεδο που να έχει γίνει εώς και συμπαθής και να βρεθεί ο πρώτος για τον οποίο εσύ μπορεί να νιώσεις κάτι και να σου τον χτυπήσει σε σημείο που να μην είσαι ήρεμος..και μαζί με τα προσωπικά έρχεται και η δουλειά και η ανασφάλεια και νατην η μελαγχολία..σκατούλες..σιγά μην κάνω παιδιά για να ασπρίσω..όσο και να το ήθελα προς το παρόν δύσκολα συντηρώ τον εαυτό μου..είμαι μόνη μου με ένα γατί και δε μου αρκεί πάντα μία δουλειά..χρειάζομαι και δεύτερη και συγχρόνως χρωστάω..να έκανα και και κανένα ταξίδι καλά θα ήταν αλλά αυτό είναι πλέον πολυτέλεια..για μένα τουλάχιστον..περνάω φάση μοναξιάς μου φαίνεται αλλά συγχρόνως μ αρέσει η ελευθερία που έχω όταν έχω να υπολογίζω μόνο στον εαυτό μου..νομίζω πρέπει να βρω πράγματα να κάνω χωρίς να βαριέμαι..δυστυχώς βαριέμαι εύκολα και είναι φορές που νιώθω η χειρότερη των χειροτέρων..και είναι κακό για μένα αυτό κι εκεί τρελλαίνομαι..ανία βαρεμάρα..τί είναι τελικά σημαντικό!??..το μεράκι..η αφοσίωση και το να αγαπάς τον εαυτό σου..άντε και καλά ξεμπερδέματα...κανέις δεν ξέρει γιατί πρέπει να συμβούν κάποια πράγματα ..σίγουρα μετά από λίγο καιρό μαθαίνεις κάτι..πάντα υπάρχει ένα μάθημα..ένα συμπερασμα..είμαι στη φάση που ή θα φάω τα μούτρα μου και θα κάνω τα ίδια ή θα προχωρήσω..μπορώ πάντα να κάνω μία σταση για χάλάρωμα και καθόλου περισυλογή και απλά να ζω τη στιγμή χωρίς να τρέχει το μυαλό στο αύριο ή στο χθες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου