Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι έχει μήνες να εκφραστεί το σώμα μου..να το νιώσω ένα με τη γη..πήγα στη θάλασσα..ήταν υπέροχα αν και κράτησε λίγο..μας έπιασε βροχή..αλλά η αίσθηση του γυμνού σώματος στο χαλίκι είναι απερίγραπτη..ειδικά όταν σε περιτρυγιρίζει όλη αυτή η αλμύρα..!το δάσος το φοβάμαι λίγο..μου είναι ξένο..έχει ωστόσο κι αυτό μία τρομερή ενέργεια..όπως και το βουνό!!!τί καλά που θα ήταν να ζούσαμε ξανά πιο κοντά σε αυτό από το οποίο αποτελούμαστε κι εμείς οι ίδιοι..αν με τρομάζει κάτι είναι ο άνθρωπος..μερικές φορές νιώθω ότι είμαστε αρπακτικά..μία φαντασία μέσα σε ένα μυαλό..δεν έχω όρεξη να το φιλοσοφίσω σήμερα..αρκετά..περασα μία όμορφη μέρα και είμαι γεμάτη ομορφιά στην καρδιά μου..τί υπέροχο να έχεις ομορφιά μέσα σου!..ακτινοβολεί όλο σου το σώμα!..τα μάτια σου!..η ψυχή σου!..οι επιλογές μου έχουν καταστρέψει μέχρι και τη συνείδηση μου!..τουλάχιστον το χάρηκα που μαζεύτηκε κόσμος στη συγκέντρωση..για το νησί ήταν καλά..δεν είδα ειδήσεις..δεν ξέρω τί έγινε στην Αθήνα ή στην Ευρώπη..άντε να αλλάξει κάτι!..να κινηθούμε λίγο στα πρακτικά..ένας γυάλινος κόσμος..στο τέλος θα καταντήσουμε ανδρείκελα της όποιας εξουσίας!..σκατούλες..από τη μία στιγμή στην άλλη αλλάζει η ψυχολογία..αλλά δε θέλω να θυμώσω τώρα..θέλω να κοιμηθώ με τη γλύκα της ημέρας..αυτά:)..καληνύχτα και καλό ξημέρωμα:)..φιλιά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου