Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Τί χρώμα θα είχε άραγε η φιλία?..μπορώ να πω ότι φίλοι την έχουν πατήσει από μένα κι εγώ από φίλους..αλλά η αλήθεια έχω πληρώσει το τίμημα εκεί που έφταιξα..και πάντα το πληρώνεις..από τη μοναξιά μέχρι το σημείο να χάσω το μυαλό μου..και για όλα αυτα οι ενοχές και βάλε λίγο την ανία και τη βαρεμάρα..και στην τελική τί είναι η τρέλλα?..νομίζω  φόβος κι ευαισθησία..γι αυτό σιγά σιγά σαλτάρουμε όλοι..η αντίληψη του συναισθήματος..πότε θεωρείσαι ακομπλεξάριστος!?..και πότε ανυπόταχτος!?..ανυπόταχτη ματιά που λέει και ο Άσιμος..για τα δεσμά μας δε φταίει μόνο η σκλαβιά μα και η υποταγμένη μας καρδιά..μεγάλη κουβέντα και μεγάλη σοφία..ο Άσιμος αντικατοπτρίζει το λεγόμενο μεταφυσικό ρεαλισμό στον οποίο πιστεύω..τον θεωρώ πρωτοπόρο σ αυτό τον τομέα..αν το καλοσκεφτούμε ποιά είναι τα όρια εκείνα της κοινωνίας αλλά και της ανθρώπινης φύσης ώστε να είσαι πραγματικά ελεύθερος να εκφράσεις όλη την αγριάδα που μπορείς να έχεις σα ζώο χωρίς να προσβάλεις με την οποιαδήποτε έννοια?..θύματα και θύτες..επιθετικός και αμυντικός..μηπώς εκεί βρίσκεται η ουσία των συμπεριφορών?..θήραμα και κυνηγός..κυνηγός και τροφοσυλλέκτες!..πόσο ακόμα κρατάμε τα πρωτόγονα μας χαρακτηριστικά?..σχιζοφρενείς κατάντησαν όλοι οι βούδες της ζωής...ελατήριο το μυαλό ανεβοκατεβαίνει ολόγυρα στην αντίληψη της ανθρωπότητας του κόσμου...κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν χαζοί ανθρώποι..απλά ανθρώποι που εξαντλούν τα όρια της υπομονής μας..φοβάμαι..μερικές φορές φοβάμαι μέχρι ποιό σημείο μπορεί να εκπέμψει το μυαλό μου..μέχρι πού υπάρχει αντίλληψη και πού σταματάει η λογική..αν υπάρχει ή πρέπει να υπάρχει λογική..σύμφωνα με τον Ηράκλειτο η έπαρσις είναι η ιερή νόσος..και σύμφωνα με τον Osho η ανεκτικότητα προϋποθέτει και μία δόση αλλαζονείας..δεν ξέρω..ίσως το να είσαι πράος..πραγματικά δεν ξέρω και δεν περιμένω τίποτα..κάθε μέρα είναι και μία αγωνία επιβίωσης του μυαλού μου..υγεία!..και πάλι είμαι από τους τυχερούς..προς το παρόν έχω επικρατήσει της αυτοκυριαρχίας μου αλλά όχι πάντα..ίσως και να είμαι τυχερή και να τη βγάζω καθαρή..άλλες φορές χαζή άλλες φορές πιο έξυπνη..άλλες πάλι απλά συνηθισμένη..να μην το παίζω γκόμενα και φοβηθεί η κοπέλα που κρύβω μεσ΄τα στήθια μου και τη μικρή καρδιά μου..όπως σωστά και σοφά συμβουλεύει η Ελένη Βιτάλη στο τραγούδι της οι μοναχικές γιαγιάδες..:)πρέπει να βιώνουμε τα άκρα αλλά στο τέλος να επικρατεί ισορροπία και μέτρο..και ο έλεγχος έχει περισσοτερο να κάνει με την υγεία του μυαλου και του σώματος..νους υγιής εν σώματι υγιή που έλεγαν και οι αρχαίοι..εκεί είναι το μέτρο τελικά..ο υγιής μεταβολισμός..και το κρασάκι και το νεράκι..και η εγκράτεια και ο έρωτας..να κάνεις έρωτα!..έτσι σέβεσαι το σωμα σου..αλλιώς μιλάμε για ζωώδη ένστικτα και κόμπλεξ..κάτι το οποίο πιστεύω είναι και η κακία..η έννοια του κακού προϋποθέτει κόμπλεξ..αλλιώς όλοι χαρακτηριζόμαστε τουλάχιστον από ευαισθησία..άντε υγρασία..και όχι μόνο..η υπερευαισθησία είναι και ο θεός..το λέμε άλλη φορα αυτό..αλλά στην προσπάθεια μου να το ερμηνέψω εκεί κατέληξα..ότι ο θεός είναι η υπερευαισθησία..η ενέργεια που ενυπάρχει παντού..στα τέσσερα στοιχεία της φύσης..ακόμα και στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία..κι έχει και τη μεταφυσική της διάσταση..το κάμι και ο Αλλάχ..ο θεάνθρωπος και ο βούδας...100% of your potential..i just need to trust myshelf..growing to-into it..people should be free to express themselves..as long and as much they need:)..let weelings to be born..weeilings for us to be free..to be happy and healthy..σαν ένας ηθοποιός στην πιο μεγάλη κωμωδία ή ένας κωμικός στην πιο σκληρή και ανθρώπινη ιστορία..κάνοντας το συναίσθημα γλυκό και όχι υστερία..στα σύννεφα να μην πετάς μα κράτα και το ένα πόδι σου ψηλα..χορό περήφανο και μαγικό..εσύ είσαι ο οδηγός..η γη γερά θεμέλεια έχει..και από την ανάποδη φοριέται η φαντασία σύμφωνα με τον Ελύτη.:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου