Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013


Μετά από πολλά χρόνια ονειροπόλησα!!!.για ένα ολόκληρο πρωινό!!!!!!..χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό..έχωνα φαντασία και δόξα μέσα στο ψωνισμένο μου μυαλό..ωστόσο στη φαντασίωση μου ήμουν ταπεινή!..ματαιοδοξία με άποψη!..χαχα..μόνη μου τα λέω μόνη μου γελάω..
κάποιος μου ρουφάει ενέργεια..γαμώτο!..σα να μη θέλει να απολαύσω τη μοναχικότητα μου..μου κλείνει το τσάκρας της καρδιάς απότομα εκεί που ξεχειλίζει..άι! ας μη ρίξω κατάρες τώρα..ήρθε ο καιρός να μάθεις ποιοί σ αγαπούν! (ονειρεύτηκα ότι μου την έπεφτε ο Μάλαμας! κι ένιωθα ενοχές γιατί μια φίλη έχει ψύχωση μαζί του!..ωιμέ!!. χαχα)
Ο κάστορας και η χελώνα ελευθερία ζήτησαν στη γη να επικρατήσει ώσπου όλα τα ζώα έκλασαν ωσότου όλη η πλάση να βρωμίσει..blank in my crazy mind, feeling sorrow that I began to cry..κάθε κλανιά και μια ψυχή κάτω στον Άδη με βία θα γυρίσει..κι έτσι η πανίδα έκλασε ξανάκλασε μέχρι την ανθρωπότητα τελικά να αφανίσει!!!!!!!!
HAPPY END FOR THOSE THAT MY ANCIENT MOTHER NEVER ACTUALLY FORGOT UNTIL THE SIGHT OF THE GOLDEN DAWN![1]

                                                                    …καληνύχτα σας και καλό φεγγάρι!

[1] Να μην τύχουμε παρεξηγήσεως η golden dawn ουδεμία σχέση έχει με τη χρυσή κότα του κοινοβουλίου που παράνομα και καταχρηστικά ονομάζουν αυγή..πρόκειται για κλοπή δικαιοδοσίας του ήλιου να εμφανίζει τη σπάνια μα χρυσή αυγή του σε εκλεκτούς και ονειροπαρμένους!..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου