Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013


Έρχεται ο καιρός που τα πάντα θα κριθούν σύμφωνα με τις αξίες της κάθε ψυχής..the earth, the air, the fire, the water return return…demon inside…define me what reality actually is…the Lord of our souls could only escape by killing…τα μάτια σου έχουν έρωτα και μέσα ψιχαλίζουν..
Ανακαλύπτοντας τα μυστικά του συντονισμού..καθαρίζοντας την αύρα μας..αναμένοντας για τη στιγμή της σύλληψης..της ιδέας και της ύπαρξης..της ουσίας και της αναγκαιότητας για έκφραση..τα αστέρια την ψυχή της γης θρηνούν..η αράχνη έχει σχεδόν πειστεί ότι η γη θα ανατιναχτεί..ο αέρας συμφωνεί..η τραγωδία της ομορφιάς..η γοητεία της  γνώσης..άστρο θαμπό του πρωινού για σένα αγρυπνούμε..θέλω υγεία..my precious love can only come from above..can you give sanctuary I must find a place for me to hide..I have one where my heart and soul can rest and smile..hallo beautiful people..life can recycle shits..in a way recreate them through love for the ground..earth is at risk..we need to be clean and cleaned..isn’t strange that as soon as we born we are dying?...clairvoyantη μαγεία της ύπαρξης έγκειται στην οπτική πλευρά με την οποία την αντιλαμβανόμαστε..ναι διαβάζω τους νεκρούς..ναι κρίνω και θα κριθώ ως ότου απελευθερωθώ..είμαι ο άγγελος για τον οποίο θα παλέψουν ο Θάνατος και ο Ψόφος..είμαι ότι πιστέψω..εγώ είμαι ο Χάρος ο χαριτωμένος οιωνός των άπιστων κοινών μου θεατών..I need to believe all the bullshits I lived..I am a living theater for ghosts..I think I don’t exist I feel like I’m a ghost.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου