Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Θέλω να πω ότι προσπαθώ..προσπαθώ να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου..το ξέρω ότι δεν είμαι τέλεια αλλά με τίποτα δε θέλω να βρωμίζω την ψυχή μου..θέλω η καρδιά μου να λάμπει αλλά το παλεύω χωρίς υγιή σεξουαλικότητα..η εγκράτεια κάνει παιχνίδι, και όχι ότι δε χαίρομαι αλλά δεν αντιλαμβάνομαι πολλές φορές τη διαφορετικότητά μου κι αισθάνομαι υποτακτικά και μειονεκτικά..θέλω να με επαναπροσδιορίσω..και αν τα καταφέρω στον τόπο μου έχω αγγίξει μισή ελευθερία..οι συνθήκες με κρατούν στο νησί παρά τις τάσεις φυγής που έχουν γεννηθεί κι έχουν αρχίσει να γίνονται ανάγκη..αφήνω τη ροή να κάνει τη δουλειά της παλεύοντας να μη σκέφτομαι ούτε την επόμενη στιγμή..έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ειλικρίνεια..κυρίαρχα στην καρδιά μου..δε θέλω να λέω όχι σε μένα και ναι στους άλλους..χρειάζομαι χρόνο να καθαρίσω λίγο την ψυχή μου..να πάρω τη μάνικα και να διώξω όλη τη βρωμιά, όπως μου είπε ένας φίλος..σαφώς η ολοκλήρωση συνήθως θέλει δύο, αλλά θέλω να βρω τη λάμψη μου και να κάνω ειρήνη με τα όχι των άλλων..να νιώθω όμορφα..ανέβηκα στο ποδήλατο κι αισθάνθηκα ελευθερία..ενέργεια και χαρά..άμυνες..ενάντια σε ότι μας πληγώνει ακόμα και όταν το έχουμε αφήσει να μας πάει στα άκρα..κάποια στιγμή οι ψυχοφθόρες καταστάσεις κουράζουν και θες δε θες σηκώνεσαι και αντιδράς..σε αυτή τη φάση είμαι..να έχω ομορφιά και ειλικρίνεια στην καρδιά και στην ψυχή μου..όλα φτιάχνουν..οπότε μη στενοχωριέσαι..αν δε φτιάχνουν πάλι μη στενοχωριέσαι..εφόσον δεν μπορείς να κάνεις κάτι για να αλλάξει αυτό που σε στενοχωρεί..δώσε χρόνο..αν δεν ξέρεις πήγαινε στο διπλανό χωριό για τρεις μέρες..ειλικρίνεια στην καρδιά..όσο ζητάς ελπίζεις ότι θα πάρεις...φιλιά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου