Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Τί ακριβώς είναι αυτό που μου λες!..τί μου ζητάς!δεν ξέρεις ότι με πονάς!?..δεν καταλαβαίνεις ότι πνίγομαι στις ανασφάλειες που μου γεννάς!?..να φύγω δεν μπορώ, θέλω να σε βλέπω συνεχώς..τί θέλεις από μένα!?..γιατί γελάς!?..όλα όπως τα θες και τα αγαπάς..να φύγω δεν μπορώ, δεν έχω ιδέα τί κάνω εγώ εδώ
Μπλοκαρισμένες ενέργειες..στη θεωρία είμαι καλή..στην πράξη κολλάω..θέλουμε και τα παθαίνουμε ορισμένα πράγματα..μακάρι να ήμουν αναίσθητη ώρες ώρες..ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο..δε θέλω να επαναπαυτώ στο ότι υπάρχουν και χειρότερα..θέλω το καλύτερο για μένα..αλλά συνεχώς τα κάνω σκατά..αυτή τη ζήλια τη μισώ..αλλά διαπιστώνω ότι δε γεννιέται από μόνη της..η χειρότερη ανασφάλεια..αντί να στείλεις τον άλλο στο διάολο κάθεσαι και σκας..σήμερα είμαι στραβωμένη..με τον εαυτό μου κυρίως..δε μαθαίνω..ζήλια, κακία και θυμός..αυτά βλέπω να έρχονται και να τρυπώνουν στην καρδιά μου..δεν ήμουν έτσι..γιατί η ελευθερία μου να πρέπει να χρειάζεται μάρτυρα!?..γιατί να περιμένω απο τους τρίτους να μου πουν ποιά είμαι..σιχαίνομαι ότι είμαι και δεν είμαι αυτή τη στιγμή..μούτρα..έχω μούτρα..;-/
ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΕ ΠΙΕΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΝ:)
φιλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου