Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

There will be a woman who shines..with love in her eyes and kindness in soul..she will hold the sun trying not to run..she will have demands..animals will feel her heart..flowers and trees will show her the path..birds will fly to stop her fears..as she will be gentle in killing men..humanity will die..there is because she has to has a child..spirits will come..to destroy the rest..you will fear your shadows..especially when you are about to swallow..
Πήγα Αθήνα για λίγες μέρες και αν διαπίστωσα κάτι ήταν μιζέρια και πιτσιρικαρία..όλοι είναι φρικαρισμένοι..σκατά..κι εγώ εξακολουθώ να αναζητάω τα δικά μου..ο γυάλινός μου κόσμος αρχίζει να θρυμματίζεται..έρχονται σκέψεις και ιδεασμοί και φεύγουν..η ιδέα ενός ξυραφιού είναι φορές που φαντάζει σα λύτρωση..αλλά ξέρω ότι απλά εγώ θα πάψω να υπάρχω..και θα ξεχαστώ..δε θα κάνω στον εαυτό μου το χατίρι..όσο θέλω να ζήσω άλλο τόσο τρέμω την ελευθερία που οφείλω να έχω..γράφω και σβήνω..θέλω να απολαμβάνω την ομορφιά των συναισθημάτων μου..γιατί να αποζητάω ανταπόκριση!?..μου λείπει η ευαισθησία της φαντασίας μου..το να μπορώ να την εκφράζω..και τί να πω!?..όταν γυρνάει το κεφάλι νιώθω ελεύθερη..και μετά πάλι ρεαλισμός..εγώ δεν είμαι δημιουργός είμαι ένα πιόνι..σήμερα θα ήθελα να ήμουν σε μια μεγαλούπολη με χρώμα και άρωμα..η κοσμοπολίτισσα του κρεβατιού..του τίποτα..τί έχω και δε με θέλουν!?...οι αντένες γίνονται πληγή πάλι..νομίζω θα χαμογελάσω..δε γαμιέται!..είμαι ένα υπέροχο συνηθισμένο πλασμάτακι που απλά κάνει λάθος επιλογές..που δεν μπορεί να πει όχι σε κύκλους από τους οποίους δεν έχει βγάλει συμπέρασματα..κανείς δεν είναι τέλειος...μόνο το φεγγάρι..σύμφωνα με την αδρεφή μου έχει δεχτεί ότι είμαι προβληματική..κάτι θα ξέρει..τσιμουδιά μέχρι να μ αγαπήσω..μέχρι να μη μου σκοτώνουν ενέργειες και μου κόβουν τις αντένες..η επικράτηση των τρελλών..το αστείο των ψυχωτικών..όχι..είμαι καλά απλά μ έχει βαρέσει η μοναξιά..καλοκαιριάζει!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου