Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Είδα το zeitgeist χθες, νομίζω το δευτερο, και μου έλυσε πολλές απορίες..ιδίως όσον αφορά το συναίσθημα..ένιωσα ανακούφιση εφόσον γι αυτά που εγώ με θεωρούσα τρελλή βλέπω ότι υπάρχουν ανθρώποι που τα ερευνάνε..συμφωνούσα με πολλά από αυτά και την πλειοψηφεία την είχα βιώσει και είχα καταλήξει στα ίδια συμπεράσματα..βέβαια κάποια άλλα μου ήταν άγνωστα..στην πορεία έβγαλα και λίγα ψυχωτικά αλλά τέλος πάντων..κοιμήθηκα και τελείωσε..θα τα επεξεργαστώ και θα βγάλω το συμπερασμά μου..χαχα..νιώθω ενοχές γιατί ενώ έχω τον ενθουσιασμό να βγάλω δουλειά..είναι οι συνθήκες τέτοιες που μένω πίσω ή τουλάχιστον είμαι σε ένα περίμενε..ο δήμος είναι παντελώς άφραγκος και όλα προχωράνε βαριά..και να θες να δουλέψεις σου κόβεται η φόρα..και τουλάχιστον στο τμήμα μου υπάρχουν άνθρωποι με διάθεση για δουλεια..αλλά δεν υπάρχουν λεφτά να γίνει τίποτα..σχεδόν δεν μπορούν να αγοράσουν τα βασικά..στο τέλος θα χαιρόμαστε αν μείνει κάτι όρθιο..εύχομαι βεβαια να μη φτασουμε στο σημείο να παρακαλαμε γι αυτό..σκατούλες..και το φεβρουάριο θα είμαι πάλι άνεργη..τουλάχιστον προλαβαίνω να δώσω τα δυο τριτα από αυτά που χρωστάω..εύχομαι να πάνε όλα καλά..αποτοξίνωση..αυτό χρειάζομαι..μια γερή αποτοξίνωση..όλοι μας δηλαδή..πώς να καθαρίσει το μυαλό αν το σώμα έχει βρωμίσει!..δίκιο είχαν η αρχαίοι..είμαστε όλα όσα μας αποτελούν και το καθένα ξεχωριστά..όσο πιο υγιή το σύνολο τόσο πιο καλο και το αποτέλεσμα..υπομονή..χρειάζεται ένας για να αλλάξει η συχνοτητα του σύμπαντος..βέβαια τώρα που ξύπνησα όλα αυτά μου φαίνονται χαζά και υπερβολικά..τί είναι αλήθεια και τι ψέμα μόνον ο καθένας μέσα του το ξέρει..και προσωπικά η δική μου πραγματικότητα αυτή τη στιγμή είναι όσο γίνεται ρεαλιστική..όσο γίνεται με λογική..αν και ξέρω ότι όταν δε με απορροφάει η καθημερινότητα χαίρομαι αυτήν τη γλύκα και τη μαγεία..ίσως τελικά αυτός να είναι και ο σκοπός της αγάπης..τώρα έχω πολλές φοβίες και ανασφάλειες για να μπορέσω να δώσω αγάπη..κάποτε μου αρκούσε να νιώθω...τώρα απλά  ουδετερότητα χωρίς ενθουσιασμό..ανάλυση στην ανάλυση και μετά αναρωτιέμαι γιατί το χάνω..δημιουργικότητα και μεράκι..εκεί είναι νομίζω τελικά..ενοχές..κριτική..στερεότυπα και συντηρητισμός..σχολάω..καλό ξημέρωμά:)...ο εγωισμός είναι το σύνδρομο της κατάκτησης..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου