Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013


Καινούργια χρονιά και ας ευχηθούμε εξελισσόμενα μυαλά και θετική καρδιά ..θα τολμήσω επίσης να μου ευχηθώ υγεία  στα γεννητικά μου όργανα με πολλαπλούς οργασμούς μέχρι δακρύων..αυτό είναι κάτι που με κάνει άλλωστε να ταυτίζομαι και με το διάολο..αν υπάρχει!..σίγουρα πάντως με τη λογική στο παραμύθι, ως έκπτωτος άγγελος στη γη, ήθελε να βιώσει τη σάρκα και τον απόλυτο οργασμό..γι’ αυτό ίσως του προσφέρουν παρθένες..τραγικός..αν και επιμένω ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη γυναικεία θηλή..
Το μόνο που θα κρατήσω από την κραιπάλη των διακοπών είναι ότι διαπίστωσα έστω για λίγο το πώς λειτουργεί η αντίληψη μου..γυρίζοντας στη γη των  Μεγάλων Θεών, μέσα σε μια βδομάδα μόνο διέγραψα τέσσερις ανθρώπους, αρχικά από το κινητό μου, έτοιμη νομίζω και από τη ζωή μου..τους τρεις τουλάχιστον..και βλέπουμε..το νησί ωστόσο έχω την αίσθηση ότι με καλωσόρισε χαστουκίζοντας με από το πρώτο κιόλας βράδυ..δάκρυσα όταν την αντίκρισα και την ένιωσα να βουρκώνει..βέβαια πιο πέρα ήταν ένας παππούς  συγκινημένος, κάτι που με έβαλε σε σκέψεις μήπως υπήρξα εγώ το παράσιτο της δικής του προσωπικής επικοινωνίας με τούτον εδώ τον τόπο....η Σαμοθράκη αποφασίζει πόσο θα σε κρατήσει και πότε θα σε διώξει..το γεγονός ωστόσο ότι αναζήτησα το φεγγάρι δυο βράδια αφότου γύρισα με τρόμαξε, γιατί για μένα είναι σημάδι ότι δε θα ριζώσω σε αυτόν εδώ τον τόπο..αν όχι σημάδι εκκολαπτόμενης δυστυχίας..είτε λοιπόν με διώχνει σιγά σιγά, είτε με προστατεύει και με προειδοποιεί για τα λάθη..μόνον ο χρόνος θα δείξει..κατά τα λοιπά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και εις ανώτερα για όλους!
Το φεγγάρι δόντια κοφτερά μου πρότασσε και στη συνέχεια με τρόμαξε μιλώντας μου για το Θεό..σε τάξη είπε χρειάζεται να μπει..δεν το πολυκατάλαβα και μάλιστα απόρησα και ξαναβγήκα να το δω..απάντηση δεν έλαβα δεν ήξερα τί να’ κανα..μα ο Θεός σε τι τάξη άραγε χρειάζεται να μπει!..την επομένη σαν ξημέρωσε όλοι στραβά κοιτάγανε σαν να τους πρόσβαλα εγώ..στου Ιερού λοιπόν την αύρα απευθύνθηκα, καθώς λυπήθηκα μόλις μια μέρα πριν..και ξάφνου να η απάντηση, εκεί που δεν περίμενα, μα πόσο ανακουφίστηκα..οι Θεοί χρειάζονται να μπει μια τάξη..και τώρα όλοι είναι σκεφτικοί..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου