Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ο συντονισμός των ενεργειών ή της ενέργειας με τους ανθρώπους που αγαπάς και αντιλαμβάνεσαι..η παράκρουση ή η τρέλλα έρχεται όταν τρομάζεις και πιέζεσαι..όλα είναι ενέργειες..ακόμα και η συχνότητα..συντονίζεσαι, για άλλους ταυτίζεσαι..αγχώνεσαι και βαράς ψυχωτικά..σου λείπει η ανταπόκριση ή και η αλήθεια..η ειλικρίνεια..γι αυτό νιώθεις ότι είναι κάποιος μέσα στο σώμα σου και διατάζει το σώμα σου..οι φωνές και οι οπτικές παραισθήσεις έχουν να κάνουν με την ποσότητα των αντένων του ραντάρ του μυαλού σου..όσο φοβάσαι τόσο παρερμηνεύονται αυτά και χάνεις τον έλεγχο..γι'αυτό πρέπει να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωση ποτών και ναρκωτικών..έχω την εντύπωση ότι οι ευαίσθητοι και καθαροί άνθρωποι θα την ακούσουν κάποια στιγμή με το νερό..το οποίο έχει συνείδηση κατά τη γνώμη μου..ταπεινή πάντα, αλλά γίνονται έρευνες για τις ιδιότητες του..δεν ξέρω αν είναι το haarp αλλά έχω την εντύπωση ότι η συνείδηση του καιρού είναι μεγαλύτερη..δεν ξέρω αν σε κάποιες πόλεις ακούγεται το σχέδιο των ισχυρών ή το σύμπαν..όλα υπάρχουν και όλες οι φιλοσοφίες κρύβουν μια αλήθεια..ακόμα και οι θρησκείες..όμως υπάρχει πάντα και η επιστήμη που μπορεί να τα ερμηνέψει...η εξέλιξη και το ξαδερφάκι της φυσικής είναι η μεταφυσική..το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη φαντασία..προσωπικά βίωσα το τέλος του κόσμου..αλλά πέρασε..συντονίστηκα με το σύμπαν στη φαντασία της εμπειρίας στη ζωή μου και κάλεσα τα αστέρια..μου έδειξαν ότι ο μόνος δρόμος είναι να κάνω παιδιά..σαν να περιμένουν όλοι αυτό από μένα..αλλά βέβαια αυτό ήταν ένα τριπ της ψύχωσης του μυαλού μου και ίσως της όποιας ευφυϊας ή ποίησης μπορεί να έχω σαν ένας συνηθισμένος άνθρωπος..η εμπειρία μου, με είπε θεό και μάγισσα..ξέρω ωστόσο ότι τίποτα από όλα αυτά δε συμβαίνει..τελευταία βαράω λίγα ψυχωτικά και απορώ..σαφώς τελευταία έκανα κατάχρηση αλκοόλ και κοιμήθηκα λίγο και καθόλου καλά..σαφώς έχει γοητεία να ταυτίζεσαι και να νιώθεις ότι συντονίζεσαι με το σύμπαν..αυτό μπορεί να γίνει ένα παραμύθι κάποια στιγμή..αλλά το σχέδιο των ισχυρών υπάρχει..ο πόλεμος με τον καιρό..αν βάλουμε λίγη φαντασία ο αέρας μου είπε ότι τρέμει την παρέμβαση αυτή..τα ζώα φοβούνται...κάποια στιγμή θα μας πείσουν για το τέλος του κόσμου..για την αποκάλυψη..το σύμπαν γελά..δε νομίζω ότι είναι τόσο ισχυροί..κάτι φοβούνται και αυτό είναι οι τρελλοί..αλλά αν τα καταφέρουν υπάρχουν πάντα και οι τρομοκράτες αναρχικοί..υπάρχει το περιθώριο και τα αλάνια..οι τέχνες και οι μουσικοί..θα μας φτωχύνουν..δε θα υπάρχει τροφή..είναι τρείς..

ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ

ΕΝΑΣ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ

ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ
ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ:)

Η ΓΗ ΘΑ ΑΝΤΙΝΑΧΤΕΙ ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΧΑΘΕΙ

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν έκανα καλά που το διάβασα πρωί πρωί, μετά από ένα μπωλ δημητρικών με γάλα και 2 πορτοκάλια που με «ανάγκασε» ο Γ. να φάω.. Πάντως κατά την ανάγνωση ο Δ. κλώτσησε και εγώ στο τέλος χαμογέλασα, όπως μου είπες! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mη νομίζεις αλλά κι εγω δεν ξέρω αν έκανα καλά που το έγραψα τώρα που το ξαναδιάβασα:)το χαμόγελο μου πολλές φορές είναι σαν της πιτσιρίκας από την Ανταμ family..παλεύει!καλό απόγευμα!

      Διαγραφή